Redblue, IT professionals

over redblue

Evenementen

Genieten

We werken graag hard en worden daarvoor goed beloond. Hierdoor kunnen we met familie en vrienden ook goed genieten van onze vrije tijd. Dat vinden we heel belangrijk bij RedBlue.

Succes delen

Daarnaast willen we graag periodiek in een informele sfeer met onze collega’s bij elkaar te komen. Niet te vaak, maar wel geregeld. Want ook het zakelijke succes willen we met elkaar delen. Daar komt geen PowerPoint met mooie grafieken aan te pas. We spreken bijvoorbeeld liever af in een restaurant, bij een concert of bij een sportwedstrijd. En wat ons betreft zijn klanten net zo goed welkom.

Team Loyalty

RedBlue werkt graag samenmet het beste relatiemarketingbedrijf in zijn soort. Zij weten als geen ander hoe je evenementen professioneel organiseert, evalueert en verbetert. Hierdoor kan het management van RedBlue zich richten op de IT business. Zoals het hoort.

Team Loyalty gelooft in de kracht van klantenbinding. Een loyale klant zorgt voor rendement en stabiliteit voor langere tijd. Bij Team Loyalty gebruikt men Event Matching om meer uit het relatiebudget te halen en te bouwen aan klantenbinding.

Contactmomenten

Ervaren consultants hoeven niet continu aan de hand te worden meegenomen. In de detacheringswereld speelt het werkende leven zich af bij de klant. Dat moet vooral in orde zijn.

RedBlue is de thuisbasis waar je niet vaak zult zijn. Professionals, het thuisfront, medewekers op kantoor en het management, hebben wel behoefte om elkaar op reguliere basis te ontmoeten. Dat doen we bijvoorbeeld op de volgende momenten:

  • Sinterklaasfeest
  • Nieuwjaarsfeest
  • Medewekersevenementen
  • Regionale borrels
  • Individuele fieldmanagement afspraken