RedBlue komt met businessplan, missie en visie 2020
18 januari 2018 
0 min. leestijd

RedBlue komt met businessplan, missie en visie 2020

Veranderende omgeving

Eind 2017 heeft het bedrijf een businessplan 2020 opgesteld, de missie aangescherpt en haar visie bepaald. RedBlue is een bedrijf dat vlak voor de crisis is gestart, dus reageren op een veranderende omgeving is haar met de paplepel in gegoten.

Gezamenlijk gedragen toekomstbeeld

De economie trekt al een tijd aan en veel collega-bedrijven en klanten zijn na de crisis op zoek gegaan naar een koers voor de nieuwe periode. Nu er mondiaal, Europees en op nationaal niveau, maar ook bij de marktleiders SAP en Oracle een redelijk gezamenlijk gedragen toekomstbeeld is ontstaan, was het voor RedBlue de hoogste tijd om haar koers voor de toekomst te bepalen.

Klaar voor groei

Na een eerdere verbetering van het managementteam, is in het jaar 2017 veel tijd uitgetrokken om de bedrijfssystemen te moderniseren en het fundament van het bedrijf verder te versterken en klaar te stomen voor groei. De uitvoering van het plan is eind 2017 al in gang gezet en wordt verder gefaseerd uitgerold en gecommuniceerd.